Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 95

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Середа, 23.05.2018, 17:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Лановецький відділ освіти, молоді та спорту
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2018 » Квітень » 26 » Моніторингиве дослідження якості початкової освіти
16:31
Моніторингиве дослідження якості початкової освіти

Протягом квітня-травня 2018 року у 366 закладах загальної середньої освіти (у 486 четвертих класах) в усіх регіонах держави буде проведено перший цикл загальнодержавного моніторингового дослідження  якості початкової освіти (тестування й анкетування), у якому візьмуть участь близько 10 000 четверокласників.

25 квітня 2018 року учні 4 класу Молотківської загальноосвітньої школи  І-ІІ ступенів взяли участь у моніторинговому дослідженні стану сформованості математичної компетентності випускників початкової школи.

Важливість цього дослідження складно переоцінити, зважаючи на те, що саме ним покладено початок формуванню в нашій країні цілісної системи моніторингу якості різних рівнів освіти, яка поступово охопить базову й повну загальну середню освіту, а далі й вищу. Необхідність формування цієї системи зумовлена кардинальними змінами, які відбуваються на рівні загальної середньої освіти у зв’язку з втіленням у життя Концепції «Нової української школи».

Дані, отримані за підсумками першого циклу дослідження, дадуть можливість визначити рівень сформованості читацької та математичної компетентностей у випускників початкової школи, які вчилися за старим Державним стандартом початкової освіти й старими навчальними програмами. Ця інформація в наступних циклах дослідження буде використана для порівняльного аналізу показників, визначення тенденцій і змін, що матимуть місце в результаті запровадження нещодавно затвердженого нового Державного стандарту та нових програм, прийнятих на його основі. Крім того, дані тестування будуть використані для з’ясування залежності результатів навчання в початковій школі від соціально-економічних факторів, інформація про які збиратиметься під час анкетування.

Переглядів: 33 | Додав: annalan2015 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2018