Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Четвер, 23.11.2017, 01:01
Вітаю Вас Гість | RSS
Лановецький відділ освіти, молоді та спорту
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2017 » Жовтень » 19 » Інклюзивна освіта
12:31
Інклюзивна освіта

17 жовтня 2017 року в приміщенні КУ «Лановецький районний методичний кабінет» проведено інструктивно-методичну нараду для фахівців, які працюють в умовах інклюзивного навчання.

З учасниками наради – вчителями, класоводами, асистентами вчителів, практичними психологами були опрацьовані та обговорені основні питання, які передбачають впровадження інклюзивного навчання в системі освіти Лановецького району:

1.Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ України № 588 від 09.08.2017р.).  Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.

2. Про навчальні плани та організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році (Лист МОН України №1/9-325 від 14.06.2017 р.)

3. Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами. (Постанова Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 88)

Примірний перелік додаткових корекційно-розвиткових занять (послуг) для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів.

4. Щодо посадових обов’язків асистента вчителя. Про визначення обсягу педнавантаження для асистента вчителя (Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» від 05.06.2014 р. №1224-VІІ).

5. Про організацію навчання в інклюзивному класі (про конспекти уроку та індивідуальні засоби корекції).

6. Про Індивідуальну програму розвитку для дітей з особливими освітніми потребами..

7. Ознайомлення з методичним посібником  «Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків» / Укладачі Н.В. Заєркова, А.О.Трейтяк. - К., 2016. -68 с.

8. Про Меморандум щодо співпраці та створення умов для навчання для осіб з особливими освітніми потребами (мережі інклюзивних центрів).

Факти

Дані   психолого-медико-педагогічних консультацій свідчать, що дітей, які потребують корекції психофізичного розвитку, в Україні 1076345, що становить 12,2 % від загальної кількості дітей в Україні.

За оцінками експертів, близь­ко 25 % дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, можуть на­вчатися в загальноосвітніх школах.

                                                       Ткачук О.П., методист КУ «Лановецький РМК»   

 

Переглядів: 66 | Додав: annalan2015 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2017